Transport og logistik temadag i Trekantområdet

Virksomheder, der arbejder med transport og logistik, vil de kommende år opleve en digital udvikling, som det er vigtigt at forholde sig til.
 
Digitalisering og ny teknologi åbner op for nye muligheder for at forbedre virksomhedens konkurrenceevne og give kunderne endnu bedre service. Men det kræver prioritering, og så er det vigtigt, at medarbejderne er rustet til digitaliseringen, så brug fremtiden som konkurrenceparameter i din virksomhed.
 
Torsdag den 21. september kan du blive opdateret på, hvad fremtiden byder på af muligheder og udfordringer indenfor digitalisering i transport- og logistikbranchen. Samtidig vil du blive klogere på, hvilke krav digitaliseringen stiller til dig og dine nuværende medarbejdere, og hvordan du får fat i den unge generation af medarbejdere, som agerer anderledes, end vi kender det i dag.
 
Der er mulighed for at netværke med virksomheder fra hele Trekantområdet og at mødes med lokale virksomheder til frokosten, som afholdes af dit lokale erhvervskontor.
 
 
Praktiske oplysninger:
TID:                     21. september kl. 8-13
STED:                 Prime Cargo A/S, Profilvej 4, 6000 Kolding
PRIS:                  Gratis, men tilmelding er nødvendigt

Program og tilmelding finder du her